Ön kayıt yaptıran ve yaptırmayanların kayıt sırasında izleyeceği yol...
 Kayıt Yapacak Olan Öğrenciler:
1)  İki (2) Adet Başvuru Formu ve Bir (1) Adet Transkript Belgesinin Yüksekokulumuz Öğrenci işlerine teslim edilmesi,( İl dışındaki öğrenciler, belgeleri Fax ile gönderip, belgelerin asıllarını en geç 3 Temmuz 2017 gününe kadar Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine teslim etmeleri gerekmektedir.)
2) Öğrenci işleri ile irtibat kurularak adınıza verilen Öğrenci Numarası ve Şifrenin alınması,
3) Öğrenci Numarası ve Şifresi ile Harran Üniversitesi Öğrenci Otomasyon Sistemi üzerinden Ders Kaydının yapılması,
4)  Yüksekokulumuzca öğrenciye verilmiş olan Öğrenci Numarası ile herhangi bir Vakıfbank Şubesinde veya ATM'sinden para yatırılması,

5)  Asıl ya da noter onaylı kayıt evraklarının en geç 3 Temmuz 2017'de ( Derslerin Başlama Tarihi) Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine teslim edilmesi gerekmektedir.

Not:
- Kesin kayıt sonrası, Yaz Okulu ücreti yatıracak olan öğrencilerimiz Vakıfbank şubelerine gidip, öğrenci numarasını söyleyerek ödeme yapabilir ya da Vakıfbank ATM' lerinden öğrenci numarası ile yatırabilirler. EFT kabul edilmeyecektir.​
 -Öğrenci Otomasyon Sistemi üzerinden Ders Kaydı yapıldıktan sonra Bankaya ödeme yapılabilecektir.Bankaca öğrenciye verilecek Dekont, Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine teslim edilecektir.
-Kayıtlar kontejanlarımız ile sınırlıdır.